ΗΧΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Στα Κέντρα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (call centers) συναντούμε πολύ συχνά αυτόματες λειτουργίες χειρισμού κλήσεων, όπως το IVR (Interactive Voice Response) και την ουρά κλήσεων, για τη δρομολόγηση κλήσεων και την παροχή υπηρεσιών αυτοεξυπηρέτησης.
Για την καλύτερη εμπειρία κλήσεων στο τηλεφωνικό σας κέντρο, αλλά και για την ενίσχυση του brand της εταιρίας σας με μία «εταιρική φωνή», αναλαμβάνουμε για εσάς τη δημιουργία ηχητικών μηνυμάτων, με ξεχωριστά μουσικά κομμάτια και αποκλειστική φωνή, για τις ανακοινώσεις ή την αναμονή.
Είτε χρειάζεστε φωνητικές εντολές και χαιρετισμούς IVR είτε κρατάτε μουσική και μηνύματα για τις κλήσεις σε αναμονή, η ομάδα έμπειρων καλλιτεχνών φωνής, μουσικών μηχανικών και παραγωγών παρέχει, αποκλειστικά για εσάς, αρχεία ήχου ποιότητας studio, για τη βέλτιστη αναπαραγωγή τους σε οποιοδήποτε τηλεφωνικό σύστημα.